No product at this time

Płatności za zamówienia:

Płatności za zamówienia złożone w sklepie 4szafy.pl można dokonać poprzez:

I. Przelew online za pośrednictwem płatności Przelewy24:

- przelewów transferowych i e-przelewów (pełna integracja procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym – wszystkie dane do przelewu są uzupełnianie automatycznie, wpłatę widzimy w kilka minut):

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności od operatora.

II. Przelew na konto
Dane do płatności otrzymacie w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jest to opcja tymczasowa i wkrótce ograniczymy płatności wyłącznie do Przelewy24.

Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres sklep@4szafy.pl. Może to przyspieszyć to proces realizacji zamówienia.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na konto lub przesłaniu potwierdzenia przelewu.

III. ZA POBRANIEM

Z uwagi na brak możliwości wyboru opcji za pobraniem, wyjątek stanowią POŚCIELE. Po włożeniu produktu do koszyka i wyborze opcji płatność na konto w oknie UWAGI DO ZAMÓWIENIA prosimy o wpisanie ZA POBRANIEM. Wówczas wyślemy za pobraniem. Kwota za zamówienie pozostanie bez zmian.

POŚCIELE MOŻEMY WYSŁAĆ RÓWNIEŻ do PACZKOMATU - w oknie UWAGI prosimy o wpisanie nr paczkomatu!!!

Dostawa:

Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Koszty dostawy dla produktów podane są przy produkcie.

Zwykle wynoszą 15 zł brutto.

Przy produktach większych gabarytowo koszty dostawy są wyższe pokazane na kartach produktu koło ceny.

Towar który wysyłamy jest nowy, pełnowartościowy i bez żadnych uszkodzeń

Wysyłamy nr listów przewozowych po wysyłce produktu.

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze.

Prosimy o sprawdzanie podczas odbioru PRZY KURIERZE czy paczka nie jest uszkodzona lub pocięta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania prosimy o sprawdzenie zawartość i w razie uszkodzeń zawartości koniecznie o spisanie z kurierem protokołu  szkody oraz skontaktowaniu się z nami.

Jeżeli przesyłka nosi bardzo wyraźne, duże ślady uszkodzenia (zalanie, zgniecenie, dziura wielkości pięści, brak oryginalnej taśmy) klient ma prawo odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas o tym fakcie.
Dla skutecznego doręczenia przesyłki prosimy o podanie takiego adresu do dostawy, gdzie kurier bez problemu zastanie odbiorcę.

 Przed każdą próbą doręczenia przesyłki kurier może, ale nie ma obowiązku zadzwonić na numer telefonu podany przy składaniu zamówienia, wynika to z regulaminów przewoźników. Próba doręczenia przesyłki odbywa się dwukrotnie.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.) gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.

Przesyłki paletowe dostarczane są do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, które mają dogodny dojazd dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki.

Niestety nie mamy możliwości umówienia dostawy NA KONKRETNĄ GODZINĘ ( o godzinie dostawy decyduje kurier)